Učitavam...
Blog
  • Naslovnica
22
01
2017

Trening snage

Autor admin 0

Što je program treninga snage, kome je sve namijenjen te koja je svrha i glavni ciljevi, pokušat ćemo vam objasniti u sljedećih nekoliko rečenica.
Na početku teksta, odmah ćemo razbiti jedan mit: naš program treninga snage jest u biti sve ono što se krije i pod nazivom – funkcionalni trening.

Program treninga snage koji već četvrtu godinu sustavno provodimo u našem atletskom klubu smatra se dopunskim programom za aktivne trkačice i trkače koji žele unaprijediti svoj trenažni program, kondiciju, zdravlje i na kraju krajeva svoj izgled.

Bazira se na funkcionalni vježbama kojima je cilj pomoći svakom pojedincu u podizanju trkačkih ali i svih drugih usko povezanih sposobnosti  kretanje, a koje možemo podijeliti u 4 osnovne skupine (potisci, povlačenja, čučnjevi, pregibi kuka).

U izvedbi treninga, osim manipuliranjem težinom vlastitog tijela primarno ne koristimo klasične sprave koje smo navikli gledati u teretanama, već pomagala kao što su girje, gume, lopte i slično, a koja omogućuju izvedbu složenih kretnji.

Prije samog početka sudjelovanja u provedbi programa treninga snage, trener provodi dijagnostički postupak pokreta te se na temelju dobivenih rezultata i procjene aktualnog stanja, donosi preporuke za daljnje treniranje. Tim redoslijedom i načinom pristupanja svakom korisniku našeg programa osiguran je kvalitetan i siguran način provedbe programa te garancija uspješnosti i ostvarenju željenih rezultata.

Jedan o rijetko viđenih načina izvedbe vježbi je ispravan i siguran način. Naši treneri veliku pozornost pridodaju upravo tom veoma važnom segmentu stoga svi polaznici osim što žele i imaju za cilj unaprijediti svoje fizičke sposobnosti svaki od njih će prije svega naučiti kako se pravilno pripremiti za početak treninga kroz vježbe masaže masažnim lopticama ili rolerima, kako se pravilno izvode vježbe kroz pokrete, zadržavanje pozicije, kako se na ispravan i siguran način služiti pomagalima, metodama ispravnog disanja te naučiti slušati svoje tijelo.

Trajanje treninga je 60 minuta, a sam trening je koncipiran od nekoliko segmenata u kojima se polaznik priprema za trening – zagrijavanje, izmjene razdoblja visokog i niskog intenziteta rada – glavni dio treninga, te relaksacija i opuštanje – završni dio treninga. Navedenom koncepcijom treninga snage, postižemo da je trening dinamičan, koristan i nadasve zabavan svima koji se žele kvalitetno, dobro i zdravo provesti svoje slobodno vrijeme, družiti se i naučiti bolje cijeniti vlastito tijelo i njegove mogućnosti. Svaki trening završavamo s jednostavnim i korisnim savjetima o zdravom načinu življenja, odmoru, pravilnoj prehrani i unosu tekućine i sitnim “trikovima“ koji mogu pomoći za zdraviji korak u život svaki dan.

autor: admin

Komentara
0

Komentiraj